onsdag

börjar morgonen på samma sätt som vanligt, det vill säga, med en av världens bästa låtar!
 



resten av dagen lär jag ligga i sängen, kika på voddler och be till gud att jag är frisk tills söndag då jag åker till åre! 






tvär feta frågor när du har tråkigt
 

namn? - Emelie
när fyller du år? - 10 april
är du singel? - ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - kanske, haha
hur många har du varit kär i? - svår fråga 
är du kär just nu? - nixpix


några piercingar? - öronen (A)  
vad har du på dig just nu? - kläder?  
vilken årstid är bäst? - sommaren OCH hösten  
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - jag sover förbi den!  
vad tycker du mest om hos dig själv? - känner mig nästan alltid glad, me like :)
vad är du bra på? - prata i 320, skratta åt mina egna skämt och mobba rasmus
vem älskar du mest på denna jorden? - familjen
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - beror på sängens storlek, hur varmt det är och om personen i fråga snarkar. och vad man ska göra dagen därpå

vem vet allt om dig? - allt, ingen :)
vem är den roligaste av dina vänner? - emilia <3
vem är snyggast av dina vänner? - jag har inga fula kompisar så....  
vem är mest partyprisse? - emilia (i made her)
vem är den du helst har filmkväll med? - för stunden skulle jag nog vilja ha en med gamla skb gänget :)  
vem av dina vänner är mest "evil"? - alla är nog lite "evil"...
vem står dig närmast? - emilia

vad har du gjort idag? - vaknat, bett mamma sjukanmäla mig (hehe) mått dåligt
vad ska du göra nu? - dö i soffan :)
har du gjort något dåligt idag? - vaknat!
vad har du ätit idag? - inget
har du duschat idag? - inte det heller 
är du trött nu? - nja, skulle nog kunna slumra ngr minuter
vad händer i morgon ? - lär ju va hemma när alla andra är på friluftsdag
går du i skolan? - jajamen
har du varit i skolan idag? - nix
hur mår du just nu? - dåligt!

vem ringde dig senast? - mamma
vem ringde du senast? - pappa
vem sms:a till dig senast? - fredrik
vem sms:a du till senast? - emilia


lyssnar du på musik just nu? - keeeent
vilket är ditt favoritband/artist? - har ingen/inget
vad gillar du för musik? - olika :)
har du sminkat dig idag? - nixpix
använder du mascara? - ja
använder du wax? - nej
använder du ögonskugga? - ibland
använder du kajal? - ibland
använder du hårspray? - hårspray'a bör man ANNARS dör man 
använder du volymspray? - nej
använder du mousse? - nej
använder du deodorant? - men ja 
använder du parfym? - men ja
använder du läppglans/läppstift? - nej
använder du rouge? - ja
uppsatt hår eller hängande? - både och 
plattar/lockar du håret varje dag? - nej

är du kär just nu? - nixpix
har du kysst någon idag? - inte det heller
har du ett förhållande? - nej
är du romantisk? - nää, haha
har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej
vill du vara singel eller ha ett förhållande? - svår fråga,
har du varit tillsammans med två samtidigt? - OJA!, i 2an! 
vem sov du senast bredvid? - oj, alle tror jag
har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - nej
har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej

Kommentarer
Postat av: Sally

Yeheeeey! :D KENT Fo'life xD



Emelie, vill du följa med och träna ikväll? :)

2010-03-03 @ 10:05:56
URL: http://nastansallys.blogg.se/
Postat av: (partyprissen you made)

haha <3

2010-03-03 @ 12:05:03
URL: http://esomiemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0