söndag

hello bitches, have you miss me?
(jaja, man kan ju iaf försöka vara lite mångsidig, jag vill ju att min nyfunne finska vän också ska förstå.. ha-ha-ha)

i alla fulla fall så har veckan med emilia och hennes familj uppe i åre varit mkt mkt bra! vädret har dock varit skit vidrigt och det blev bara 4 dagars skidåkning, och då fick vi verkligen tvinga ut oss själva!
som tur va va även matte, danne, theo, ramström mfl där. vi blev riktiga proffs på kortspel och jag fick koppla på "pilskablicken" som matte så fint kallade den, men tro inte att vi bara satt och ruttnade bort på kvällarna. vi bowlade (där jag så klart vann ena omgången) och på torsdagen va vi på en helvild förfest med massa karlskogabor mellan 18 och 45, dom söp som svin och strippade. inte en tråd fanns kvar på kroppen! sen gled även jag och emilia med in på krogen (efter att emilias storasyrra skrivit in oss på vip listan,haha) där blev det fullt ös, och jag skulle vilja beskriva mig själv såhär:
tänk er att bygget (krogen) är en skål, alla som är där är en smet och jag och en finskkille är som en galen elvisp som bara kör omgring i smeten, hel vilt.. (Y)

kameran tappade jag i glovet då jag och emilia tattuerade oss, men här är iaf dom bilder som jag hann ta innan den gick sönder:

 













 

Kommentarer
Postat av: Sally

Vad har du gjort för tatuering? :D

2010-03-16 @ 10:37:38
URL: http://nastansallys.blogg.se/
Postat av: emelie

HAHAHAHA, de duuuuu! :)

2010-03-16 @ 18:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0