tisdag

när det gäller killar har jag alltid varit (och kommer alltid vara) en lagom hård tjej som gärna lägger komplimanger eller säger saker man lätt kan ta tillbaka eller rycka på axlarna åt. jag vill gärna vara 100 % säker på vad jag egentligen vill. (eftersom allt går åt helvete annars och man blir kallad palyer)
jag letar nödvändigtvis inte upp en kille, utan låter dom komma till mig, men för den sakens skull betyder inte det att jag tar första bästa "bara för att". jag gillar att slänga käft, och dom som inte gillar rövarhistorier kan vända på klacken och gå redan nu!
men bara för de sakernas skull betyder inte det att jag tkr att man inte ska behandla andra människors känslor med respekt, jag kommer aldrig att leka med någon annans känslor, och även fast det är kul med beundrare vet jag vart gränsen går. 
vissa killar däremot verkar ha en smula svårt med vart gränsen går, just därför kör jag mitt egna race och kallas hellre för hård än för offer. 

ja, idag är allt svart eller vitt!    


så här mkt känns det som jag (vi) har att göra just nu... hmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0