torsdag

åre är toppen,
men knapparna på datorn är för små så jag tar en fet sammanfattning när jag kommer hem ist! :)

jag har insett att min senaste kyss: va med ngn jag inte minns
jag har insett att: jag dömmer folk efte deras utseende
jag har lärt mig: att sluta bita på naglarna
jag lyssnar på: emilias skitmusik
jag pratar: inte alls
jag tycker om: emilia, åre och allt skönt folk här uppe
jag avskyr när folk: snackar mer än mig
min bästa vän är: emilia
min första bästavän heter: anny
kärlek är: något man ska göra sig förtjänt av
bästa tiden i mitt liv var: antagligen dagarna med sara, alle och niklas i sommras
om jag fick en sak i hela världen: så skulle jag vara tacksam oavsätt vad det var
när jag borstar tänderna: vet jag aldrig vart jag ska fästa blicken
när jag lagar mat: blir det gott
jag tänder på: folk som är medveten om sitt utseende och gör det bästa av situationen, och självsäkerhet
jag är rädd för: fåglar
den värsta känslan är: när man inte får som man vill
den bästa känslan är: när man lyckas med ngt, och man får det bekräftat
jag är bäst på: att såga folk
jag är sämst på: att vara sur
om jag var ett djur skulle jag vara: en mygga -flyger fritt och biter vem jag vill
jag kommer alltid att vara: känslig
det finaste som finns är: kärlek
i sommar: ska jag röja
sist jag värkligen grät var: för ett bra tag sen
jag kan: om jag vill
jag kan inte: om jag inte vill
när jag vill tänka går jag: in i duschen
min mobiltelefon är: underbar
när jag vaknar på morgonen: vill jag sova ett tag till
innan jag går och lägger mej: smsar jag
just nu tänker jag på: kvällens äventyr
bebisar är: väldigt söta men jobbiga
idag har jag: åkt skidor
ikväll ska jag: på krogen, haha
imorgon kommer jag: åka skidor
jag vill verkligen: att det ska sluta göra ont i fötterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0