fredag

tänkte börja inlägget med "oj vilken annorlunda dag det blev" men så kom jag på att jag går ledarskap, och här är ingen dag den andra lik! vi började iaf ni och slutade elva. jag klagar inte.
alla fick veta sina resultat från nationella. 10 st hade ig, 2 st vg och resten g. (vi är 30 st i klassen) ja som sagt, vi är en lyckad klass! själv knåpade jag ihop ett g +, weheey! (viktigt med pluset!!)

efter skolan drog jag emilia och rebecca på subway och käkade, åt som aldrig förr och sen hängde emilia på mig hem. vid två ringde emilias mobil. det visade sig vara mamma. marcus hade ringt mig x antal gånger men fick inte tag på mig, därför ringde han mammma. mamma fick inte heller tag på mig så hon ringer emilia och säger "hej, vet du vart emelie är? marcus söker henne" man ba: MEN CHILLA!
drog iaf en fika med marcus och vid fyra gick jag och mamma en sväng på stan.

strax kommer freddan och hämtar mig, jag har krävt att han ska slav i köket för min skull ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0