lördag

faaaan vilken kväll vi fick till igår! känns som att jag absolut inte under ngr omständigheter alls kan berätta vad vissa av oss pysslade med, men lite kan jag del ge mig av!
inledde kvällen hos sara med emilia viktoria sally och kim! vi grillade, åt en riktigt god middag och nånstans där började allt bli en smula suddigt! (jag va först ut i dimman, vet inte om jag hade mest kul åt det eller dom andra som va med mig...) sen körde vi "jag har aldrig" och huxflux hade några teknikare kommit också!
vid nio drog alla in mot stan och splittrades.
vi skulle upp på en fest hos nån kompis till sara, men träffade 2 hel roliga killar så vi hakade på dom och hamnade på fest mitt på köpmangatan med rockfolk från kramfors. SJUKT KUL! 
vid tolv tänkte vi dra vidare till saras kompis som vi ursprungligen skulle till, men där blev allt rörigt och jag och emilia drog vidare mot navet för att dra till niklas, men emilia ville till bergsåker. vi missade bussen, REGNER VRÄKTE NER, så jag ringde eric och på tre röda hade han skjutsat hem mig. 
beklagade mig en smula för mamma som va arg för att jag va väldigt onykter, men nånstans så blev hon glad och snäll och pang så va jag världens bästa dotter trots allt! sweet! 


idag mår jag som en gud, och om några timmar kommer släkten på middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0