söndag

wehey vilken helg!

hade det hur mysigt som helst med fredrik i fredags, på lördagen ringde emilia och väckte mig och fredrik fixade frukost åt mig! emilia säger mest hela tiden "du är inte värd det!!" jag försöker intalar mig själv att det inte ligger nån som helst sanning i det utan att hon bara är avundsjuk.. det går sådär..

sen pang så blev det kväll, träffade lite folk på navet och så drog vi hem till johanna på klassfest. hur ofta ser man lucas rida på sebastians rygg? hur ofta bäddar man ner william? hur ofta badar lsk tillsammans i ett litet badkar? hur ofta är det ruggigt roligt att försöka få ketchup på korven? AND SO ON! helt galet att vi inte gjort det här tidigare!

idag är det söndag och morsdag! jag gav mamma en segelbåt (ja, hon snackar alltid om prydnadsbåtar så jag tog saken i egna händer) hur konstigt de nu än må vara! och ett "världens bästa mamma" örngott. huua vilken underbart bra dotter jag är! eller?? jooo!

bilden: jag och bönan   filmen: avgör själv                               
 

 


Kommentarer
Postat av: emilia

haha jag är bara avundsjuk :( MEN han skämmer bort dig!!

2010-05-30 @ 15:37:14
URL: http://esomiemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0