tisdag

har varit hemma hela dagen för att jag mår halvkast. vet inte om jag är förkyld eller om det beror på mina visdoms tänder.. MEN nu kommer vi till poängen! jag är ensam hemma så jag tänkte passa på att fixa balkongen tills mamma kommer hem (vi va och köpte nya möbler igår) och på balkongen står det en pulka och ett par skidor som jag sprang ner till mormors förråd med. med dom har precis installerat kodlås på dörrarna så först kommer vi inte in, och när vi väl har gjort det håller vi inte på att komma ut! jag kände paniken på 3 röda! och av nån konstig anledning så är det första jag tänker "vad ska vi äta??!!" som att jag va rädd för att svälta ihäl.. det kallar jag kyligt!

Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0