tisdag

fy fan va trött man ska vara då! inne på min andra vecka i total trötthet!
i natt hade jag kunnat sovit hur bra som helst, om det inte varit för att jag sprungit på fel person i fel tidpunkt vilket ledde till att jag låg vaken halva natten och tänkte hatiska tankar..

idag hade jag nationella precis som alla andra ettor, läsdelen va ju helt åt helvete, 
1, jag skiter i vrf denim heter som det gör,
2, äckliga apor borde avrättas,
OCH jag skiter vart man va först med skriskor, och ännu mer vart man har forskat om det här!!

gav mig själv lite ledigt sista timmen och gick hem och sov, vem vill spela handboll när man känner sig som ett lik? vem vill spela handboll över huvudtaget..........?

nu blir det snart biteline med elevrådet, sweet! :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0