torsdag

hur skönt är det inte att bli ledig mitt i veckan? på en skala mellan 1-10, 11!

igår gick mamma och jag ut och åt på stekhuset, det va hur gott som helst.
killen som serverade frågade om jag ville ha klubba, om jag kunde följa med in i köket och betala av notan och sa till mamma när vi skulle gå att det bara va att ringa om hon behövde barnvakt. HA-HA!
sen gick mamma på ica och jag sprang in på pressbyrån, där frågade killen som stod i kassan om jag ville följa med honom och hans kompisar ut lite senare. HA-HA!

idag har jag varit ute och gått i en 1, ½ timme. kändes skönt! sen blev det lite fika hos mormor och ikväll blir det nog film-mys. försöker chilla bort mina svarta ringar under ögonen. sommarlov? JA TACK! 


SE FILMEN!
allt för min syster/ my sister's keeper

Kommentarer
Postat av: anonym

älskar filmen! underbar!

2010-05-13 @ 17:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0