torsdag

fan va jag och rebecca äger! så är det bara, känns inte ens som att jag behöver ge en förklarning för det är så galet uppenbart, men fine! hade nationella tsm idag, muntligt engelska, vg + eller mvg - kommer vi få. spelar fan ingen roll för mig (försöker jag intala mig själv iaf). att jag fixar ett högre betyg än g i ett annat språk känns overkligt!
tacka vet jag brudar som kan snacka för sin sak!

i övrigt har dagen varit bra, hade roliga lekar på morgonen och massage. låg på mattor och så visade rebecca massa sköna saker man kunde göra på varndra(-s ryggar). rasmus gjorde sitt bästa och lät bara som en delfin några gånger, juckade bara lite på mig och asflabbade bara några gånger.

nu ska jag försöka plugga lite matte, har prov i morgon! (känns bra att skriva så iaf, men jag vet ju att jag kommer lägga mig i sängen och sova bara ett liiitet litet tag)
lär ju inte ska behöva säga att jag är kämpigt trött med svarta ringar under ögonen fortfarande, för det har jag väll redan tjajat klart om!! eller?


GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN EEEEELSKLING! :*

Kommentarer
Postat av: sally

Aaaaah, Fredrik? :D

2010-05-07 @ 19:44:30
URL: http://nastansallys.blogg.se/
Postat av: emelie

men NEEEEEJ! rasmus

2010-05-08 @ 15:51:21
Postat av: sally

Yeah, totally! :D



Men nära.... xD

2010-05-09 @ 11:38:24
URL: http://nastansallys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0