dagen i sin helhet!

det är något speciellt med gradengsalen på metropol!
jag vet inte om det är den dämpade belysningen,
de surrande datorerna eller om lärarna bara håller tråkiga lektioner där.. men jag blir alltid så himla trött!
igår gick jag och la mig tio och sov som en stock, så speciellt trött va jag inte idag!
men jag passade ändå på att vila huvudet lite mot bänken!
om det så bara är 3 minuter eller en hel lektion är det så himla skönt att få snarka lite under skoltid!

efter skolan åkte jag charlie elin mathias och jeve hem till rasmus och gjorde kola till julskyltningen som är på söndag! eller aa, jeve mathias och rasmus satt och spelade tv-spel och jag elin och charlie fick stå och röra!
men vi fick till en himla go stämning! <3

efter att ha varit på rasmus "våning" så har jag fått ett sjukt behov
av att rensa upp min egna röra, så... here i go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0