ledarskap <3

hej hej hallå!

har historia för stunden, såklart har jag historiaboken hemma så jag kan i princip inte göra något..
känns som att allt är lite yr't den här veckan..
fick tillbaka min engelska uppgift förut också, en massa meningsuppbyggnads fel,
men ett G lyckades jag knapa ihop. som sagt, lite yr't den här veckan!

men i morse hade vi heta stolen, (man sitter i en ring och säger en positiv sak och en sak man måste förbättra/kritik till varje person) jag fick världens finast kommentarer, så det slutade med att jag satt och grinade, vilket smittade av sig. och det negativa va inte alls så hemskt som jag hade förväntat mig, känner mig verkligen super glad över alla fina ord! det här ska jag leva på i helgen! <3



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0