matte och jag kommer aldrig bli ett par!

ja det är så sant som det skrivet, matte och jag kommer aldrig bli ett par!
matteprovet gick så ruskigt dåligt så det är pinsamt! egentligen skulle jag ju inte göra det för än nästa onsdag, men cooling som jag tyckte att jag va så tänkte jag prova att göra det idag! resultatet vill jag inte ens veta!
men men, ny chans på onsdag! (A)

idag efter skolan drog jag med mig william på vero moda. såg ett par leggings där för ett par dagar, men idag när vi kom va dom borta. vi frågade om dom fanns kvar och då sa tjejen som jobbade där att dom va nedpackade och låg på lagret! men då jäklar gick william igång och i princip krävde att hon skulle gå och leta reda på dom! så hon kvistade iväg och hämtade dom, och här är mina nya godingar :) 




 



Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga! :)

2010-11-20 @ 17:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0