tisdag

har inte gjort ngt vettigt i skolan idag, men efter skolan gick jag och ngr till på donken och tjockade i oss massa go saker! och sen köpte vi biljetter till high class party som är på lördag! blir jag rasmus mattias nelson william alexander, och kajsa och anna! lär bli skoj!
efter det gick jag, emilia och rasmus och kikade på klänningar! har ingen som helst aning om vad jag ska ha på mig, och eftersom jag har tvingat på grabbarna kavaj så lär nog jag få piffa till mig lite också!
men nån klänning blev det inte, istället tänkte jag köpa ett par leggings att ha på skolan.. men köptet medgavs inte och hon i kassan hittade ett stort hål i dom... sjukt surt!
(swedbank har tydligen driftstörningar, om det är nån fler som har svurit när det inte funkat!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0