torsdag, veckans längsta dag!

igår såg jag månadens bästa film, boot camp, så idag har jag varit en smula trött!
men började iaf min dag halv nio uppe på katrinelund med att försöka ragga elever till programmet!
men det gick sådär, sjukt otaggat folk!
drog en lunch på big boy, vilket va mycket gott!
sen hade vi idrott med steptest och sen matte!
som jag i vanlig ordning höll på att somna på!

jag: i helgen ska jag måla ansikten på mcdonalds, så kom ulla! (min matte lärare)
ulla: ja, då kanske man ska ta och komma, hehe
(ulla är ca 50 år mer ser rätt tantig ut!)
charlie: ja ulla, ta med dig barnbarnen och kom!
hahaha, <3

efter skolan skjutsade fredrik hem mig. och nyss gick sara efter nån timmes "vad har hänt de senaste månaderna snack". saknar verkligen den tjejen! så himla synd att man hela tiden säger att man ska ses, men aldrig gör det! ändring på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0