veckans första dag, måndag!

idag var jag på skolan tio i åtta bara för att få veta att vi började ett, riktigt mysigt...!
skoladagen rullade på och jag fick rätt mycket gjort!
efte skolan traskade jag iväg, på egen hand, för att införskaffa mig en ny tandborste och lite annat smått och gott! apotekts-tanten tänkte lura på mig en duscholja för 114 kr!! men smart som jag va gick jag på hemköp och köpte en för 30 kr istället! (Y) så nyss låg jag i badet och pluggade!
plugga är riktigt tråkigt!
jag hatar att plugga!
mitt historia prov kommer gå dåligt!
men så är det när man inte är bra på att plugga!
tur det finns folk med stora öron som kan hjälpa en på traven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0