en mysig tisdag

idag har jag varit på skolan hela dagen, utan att ha en enda lärarledd lektion!
inte speciellt kul, men man börjar ju vänja sig!

efter skolan åkte jag ner till stan med emilia och rasmus, satt oss och snackade lite.
go'are människor får man ju leta efter <3
sen träffade jag sara och olivia på basista, skit mysigt att träffa dom, det va ett bra tag sen sist!

för ett tag sen stod jag och noppade ögonbrynen, la ansiktsmask och kände mig allmänt mysig!
såklart ringer fredrik på dörren och vill ha sin mobilladdare!
tur för honom att jag hann få bort allt innan jag öppnade dörren!


i morgon har jag engelska redovisning,
här är en av dom grymma bilderna som kommer att ingå i power pointen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0