fredagkväll!

jag frida sofie och hanna skulle som sagt iväg på amerikansk fotboll, och visst kom jag och frida dit, men så va vi dom enda också! sjukt dött, sjukt kallt, sjukt tråkigt!
så efter 20 mintuer bestämde vi oss för att röra oss bort mot granloholm där sofie och hanna fortfarande va!
jag och frida går förbi den enda bänk som finns, där det sitter ngr killar. och dom börjar prata med oss!
alla snackar om hur tråkigt och dåligt det är och frida och jag säger att vi ska ta bussen till stan.
precis då åker bussen förbi, men dom här killarna erbjuder sig att skjutsa oss till stan, och vi tackar ja..
(mamma, pappa, släkten - det va en elvaårig kille med också, så vi kände oss rätt säkra)
när vi börjar närma oss stan frågar dom vart vi ska sen, vi säger granloholm och dom bestämmer sig för att skjutsa bort oss dit. (?)
vi hoppar av nånstans... irrar omkring i granloholm i en halv timme men sen hittar vi hem till sofie! :)
men tror inte att det slutar där, för då börjar vi att smsa nån som har lagt en lapp på sofies bänk i klassrummet där det står att han/hon vill bli tagen i kysset, höhö!
vi tok skrattar, kommer fram till att det är en kille från industri, och vi "driver med honom som en snödriva uppe på kalfjället"
.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0