hej igen!

sen jag senast skrev känns det som att ungefär hela mitt liv har ändrats!
i helgen va jag på utbildning i nynäshamn med therese!
vi fick skit mkt bra och framför allt roliga idéer till västermalmselevkår som både hon och jag sitter med i!
träffade också sjuuukt härliga människor! har aldrig träffat någon som pratat mer än mig, men tro mig, där va jag bara en i mängden! (vilket gav galet med energi)

men innan jag gav mig iväg till nynäshamn i fredags gick jag på arbetsintevju på mcdonalds, jag va skit nervös och sa saker som "jag brukar ha en pojkvän" istället för "jag brukar va med min pojkvän", men det gick uppenbarligen bra, för dagen efter ringde hon och sa att jobbet va mitt!

har nu jobbat i 2 dagar. första dagen kände jag mig värdelös och allt va skit, ungefär!
jag vaknade i natt och kände mig stressad för att jag inte hittade hot wings knappen på kassan!
men idag gick det betydligt bättre, och nu ska jag köra järnet så man förhoppningsvis får en fast anställning!
önska mig lycka till! :)

en låt som theres dunkade i bilen till och från nynäshamn


Kommentarer
Postat av: fredrik

Grymt bra gjort älskling :) Och jag önskar dig lycka till :D

2010-10-12 @ 20:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0