hej igen!

som vanligt har jag inte bloggat på sjuuukt länge, har bytt ut internet mot the sims... ja jag vet, det är ohyggligt pinsamt och en stor skandal! men vad gör man inte för att återuppliva lite gamla goa tider, hehe! (A)

idag va det skolfoto för övrigt, jag ser ut som skit. håret iaf! så nu slipper ni titta!
för övrigt nr 2 är jag skitless över att min version om att alla ska leka med alla och att man ska vara snäll, hela tiden går av på mitten. jag har alltid sagt att det är dom som lallar runt och älskar hela världen som snackar mest skit, och jag har SÅ jävla rätt! så har jag fått det sagt med! nu blir det duschen och en lång lång lååång natts sömn! börjar 12 i morgon! :)

mathias, jag och william klippte nelson idag! (men en papparssax)
allt hår på sidorna försvann, jävligt lyckat för att vara vi!
 


emilia är rädd att jag ska försvinna
(min hand - som ser väääldigt tjock ut)


en oemotståndlig bild från igår när vi hade drama






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0