ja men hurrni...

det har ju inte blivit så mycket bloggande, men vad gör det?
här kommer ju allt på en och samma gång!

förra veckan paddlade jag en massa, historisk paddling genom stan med muséum pedagoger
och sen såklart stenstansdagarna, där jag och några andra ur min klass paddlade med allmänheten och olika skolor.

på fredagen blev det party party ute på alnö!
2 helt galet talangfulla människor som sjöng och spelade gitarr.
man blev minst sagt tåröggd.
en av dom fick idol publiken att ställa sig upp och applådera,

och idag har jag varit med och lett handelsprogrammets lärakänna läger!
vi hade en riktigt trevligt dag, och lärarna var väldigt nöjda. skönt!

2 suddiga bilder på vår hund, som snart kommer hem!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0