årets första skavsår <3

finns det något som är mer sommar än skavsår?
inte för att jag tycker om skavsår, med det är ändå ett tecken på sommar. iaf vår

mina bussresor:
förut när jag skulle till skolan kom en jätte läskig gubbe med rulator.
han tog på mina skor och sa att dom va fina.
sen tyckte han att jag hade fina skor.
sen pratade han kändisar och sa att jag kunde få följa med till globen och se kändisar med honom.
sen ringde fredrik och räddade mig.
då blev gubben sur, fnös och vände på sig!

på vägen hem satte jag mig brevid en skitcool blind kille som jag brukar se lite nu och då.
rätt va det va frågade han vart vi va,
sen helt plötsligt ringde han och klev av bussen precis som att han såg.
sjukt cool kille. inte direkt så att man kan ringa mamma
och säga vart man är om man skulle kliva av fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0