expertis 2011

idag har jag varit på expertis!
en utbildning för sveriges elevråd och elevkårer!
jag har varit på ett seminarie som hette 100 idéer som helt enkelt handlade om att kläcka nya idéer.
en workshop som hette projektledning som handlade om hur man lägger upp ett projekt
och sist men inte minst har jag varit på en föreläsning om skoljuridik, som kanske var den mest givande saken under dagen för mig.
jag har också passat på att knyta lite kontakter med andra skolor.
sammanfattningsvis kan man säga att det har varit en riktigt riktigt bra dag!

som om det inte vore nog fick man också en super mysig väska!
kommer garanterat att springa runt med den nu i vår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0