hannamongopanna<3

såg precis ett mail som jag fått av hanna, höll på att skratta ihjäl mig!
om jag har förstått saken rätt så läser hanna bara min blogg när hon är sjuk/borta för att fatta vad som händer i omvärlden, så antar att du kanske läser nu när du är skottland?

tycker att mailet är värt att dela med sig av!



Hej alla vänner (som jag vet att jag känner). kanske glömmer ni mig nu när jag är borta? för att förhindra detta så har jag bifogat en bild så ni ska minnas det bästa med mig:
-mina rosaskimrande äppelkinder
-mina vita (och otroligt raka) tänder
-mitt blonda svall
-mina rådjursögon
-mitt sätt att mysa ner mig en halvkylig vårdag
 
Hoppas ni inte glömmer mig! Glöm inte att ha riktigt astråkigt nu medans jag är borta. beräknad ankomst är 20.00 i sundsvall nästa söndag. då kan ni börja ha roligt igen :)))
 
PUSS OCH KRAM OCH KILL OCH PUSSPUSS OCH SMEK PÅ KINDEN OCH VINKVINK <3<3<3<3<33<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0