min helg del 1

igårkväll hade jag middag eftersom jag fyller år på söndag för mina kompisar!
jag fick en guldfisk som jag döpt till per-åke (nilssons förslag) och sen en maxad vattenpipa som blinkar i blått!
vi åt grillat med beasås och sen blev det marängsviss (ni vet vad jag försöker stava till)
en hel del maffia blev det också (oväntat)
vid ett va det extra roligt eftersom vissa hade fått i sig en aning för mycket och andra va sjukt trött, spelet kom varken bakåt eller frammåt!


ikväll ska jag fira med ett annat gäng, the oldies'arna, och inte helt oväntat blir det krogen efteråt!
idag ska jag hinna köpa nya jeans, fixa en outfit till ikväll, baka en tårta och försöka va någolunda pigg!
shit, jag känner mig redan gammal!

Kommentarer
Postat av: Julia.

Nu är tävlingen om fjäder/korshalsbandet avslutad!

Kika in och se om det var du som vann och följ mig via bloglovin för att inte missa de 2 nya tävlingar som dyker upp i veckan! Kramisar.

2011-04-09 @ 17:48:00
URL: http://heydudess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0