min helg del 2

lördag:
jag och fredrik va jäkligt sega sen fredagens äventyr, det mest berodde nog på förlite sämn, men seg som seg!
vi åkte iaf ut på birsta, för att sedan hamna på stan där jag köpte ett par jeans!
sen gick vi och solade, packade och åkte hem till pappa.
där väntade thai-mat och bakelser!
tog bussen ner till fredrik, gjorde oss klar där och sen kom mina gammla vänner över 18, haha!
det blev lugnt och mysigt, lagom i min smak.
fick den rosa fickpluntan som jag velat ha, av sara!
en superfin ring av elin
vin av johanna och fiia
och koskenkorva av sebastian, var av en va vatten som han halsade rak ur.
jag höll på att ramla av stolen!
sen blev det krogen, va riktigt besviken över att jag inte behövde visa legget!
fredrik och jag avslutade kvällen i kylskåpet klockan tre efter att ha haft en riktigt bra kväll!
tack<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0