min helg del 3

söndag:
vaknade vid halv elva av att släkten från östersund va på ingång.
fick bakelser på sängen av fredrik och en sång!
vid fyra hade alla kommit och då blev det middag!
efter det öppnade jag paket<3
parfym + en mojsig kräm som jag önskat mig och pengar fick av farmor, farfar och anka!
av mamma och resten av släkten fick jag en massa massa pengar, underbart<3
av fredrik fick jag 12 st olika body lotions och duschkrämer från victoria's secret!
och sist men inte minst får man inte heller glömma körkortet som jag får av pappa! :)
sen blev det gotårta som jag hade valt heeelt själv!
och sen tog jag min lilla fisk och alla andra saker och åkte hem till mamma.

(jätte roligt att du också ville komma, farfar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0