min kväll

ikväll var jag och sara ut till elise där även sally var.
till att börja med fick vi ta bussen och eftersom en tant va så seg så fick vi kliva av i skönsberg
och gå upp till haga för att hinna med bussen där uppe.
sen hoppade vi av i birsta och tänkte gå bort till elise.
(15 minuters promenad?)
men då kom 77an som går den vägen, och så stannade busschaffören och släppte på oss,
och betala behövde vi inte heller göra. så himla gullig :)

iaf, ikväll kollade vi på fast and furious.
tankan var att vi skulle ha lite maraton men sara och jag åkte hem efter första filmen. hehe...
johan övningskörde oss tillbaka,
försökte få honom att blinka vänster kolla över axeln och blinka höger och byta körfält
och köra ur rondellen på samma gång
(och försöka säga det i samma andetag)
tror att mina barn kommer få et helvete den dagen dom ska övningsköra med mig!


jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0