mördar huvudvärk

idag är första dagen på lovet kan man säga (har jobbat hela helgen)
såklart har jag legat i sängen hela dagen med en jäääävulsk huvudvärk!
skulle kunna hugga av halva huvudet och svära på att det skulle göra mindre ont.
(främst för att jag antagligen skulle dö på en gång, men ni fattar....)

vid halv sju va jag iaf iväg och hämtade mitt körkort, till alla er som är lite avundsjuka och känner er lite stressad över att jag är före er kan jag iaf glädja er med att jag ser "hög" ut.. super stirrig blick!
men vadå, jag ska ju bara ha det i tio år...!

sen har jag tagit kort på min moppe och snart är den ute på blocket!
så länge den är såld till augusti då jag och fredrik åker utomlands så är jag nöjd.

bokade resa i lördags. turkiet, mitt på kleopatra standen i alanya!
kommer bli underbart <3

här är en sevärd film jag såg på bio i lördag
(i am number four)
(här skulle trailern ligga men nu måste man tydligen logga in på youtube för att kunna "lägga upp filmen.....")
http://www.youtube.com/watch?v=g5djHG3hPu0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0