sämre än förväntat

idag på historian fick jag tillbaka provet som jag gjorde för någon vecka sedan.
hade inte hunnit plugga, och när jag väl satt där satt jag och ordbajsade
och hade ingen större koll på vad jag gjorde.
men ändå behövde jag bara komplitera en fråga.
plus att jag hade lyckats skriva vg på en fråga.
mycket nöjd!
dessvärre fick jag också tillbaka min historia uppsatts också....
hade ju lånat lite text från internet så att säga,
och såklart hade min lärare kört min uppsatts i nått jäääääävla
program så det stod typ 100 % plagiat på vissa delar...
men han va snäll och sa "om du ska citera så ska källan stå efteråt"
hehehehe (A)

och jag som hade tänkt skrapa ihop till ett vg och så är det bara ett prov kvar, skit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0