sånt som jag har gjort

ååh gud, jag får sånt dåligt samvete när jag inte bloggar...
men nu ska jag iaf dra igenom mina dagar lite fort.
igår fredag var jag till frisören och gjorde blonda slingor.
det är lite gul orange, men det kan jag leva med, ska snart slinga igen!
sen var jag till banken och fixade en makapär så man kan internettshoppa, ni vet "en sån där dosa".
sen var jag faktiskt så nördig så jag låg i soffan och kollade på bröllopet mellan kate och harry.
- det kommer garanterat inte hålla, är min kommentar.

idag har jag jobbat mellan 10-17.
och ikväll har jag och fredrik varit ute och ätit.
tanken va att vi skulle ut till rasmus stuga, men istället va vi och hyrde en film.

i morgon jobbar jag 07:00-15:00
sen ska jag på basketfinalen
och sen kommer mormor på middag!

nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej det lär inte hålla mellan kate och harry eftersom det var william hon gifte sig med ;)

2011-04-30 @ 23:35:32
Postat av: emelie

haha, du har en poäng

2011-05-01 @ 16:34:20
Postat av: Anonym

men dem e ett gulligt par hehe! ;)

2011-05-02 @ 19:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0