världens bästa tisdag

halv nio till halv tio har jag haft lektion idag!
varav en kvart gick till brandövning, som minst sagt urartade!
brandmännen kom, eleverna stod lugnt och solade och tycke det va en sjukt mysig "lektion"
lärarna där emot....
en gubbe gick bananas och började skälla på caféanki, rektorn och brandmännen.
caféanki försvarade sig,
rektorn sprang runt som en yr höna
och brandmänne rev ifrån rejält till den arga läraren!
den arga läraren fick iaf fälja med brandmännen ut, själv gick jag in på lektion!

varför har jag en så kort dag idag då?
jo, hela 14 st från min klass är i fjällen
(vilket jag också skulle ha varit om jag inte va sjuk på förturen)
men nu är jag sitter här i sängen och dom på bussen, sörjer jag inte för 5 öre!
det här kommer bli en bra vecka!

och ett stort grattis på 19årsdagen
mannen, biffen, legenden - ambrosson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0