dödligt sjuk, sjuk som döden?

jag är så (håll i er nu) in i helvete sjuk så jag vill sova tills skiten är över!
söv mig, skjut mig befria mig från virusarna!!!!
ja, som ni antagligen förstår så är det en smula bättre nu eftersom jag orkar smsa och blogga.
men det är nog tackvare mitt pencillin och mina 2 hostmediciner,
som jag inte får köra bil på, = sover gott på nätterna
har nämligen åkt på öroninflammation, halsvirus av ngt slag,
och så allt det vanliga, hostar snorar spyr. you name it! 
min sjukdom har hittills också kostat mig 491 kronor.
aa, less som en utarbetad underbetald svartjobbare... (känns som att dom borde vara less??)

men det kostar att ligga på topp, eller något sånt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0