utgång med olivia

igår, fredag, tänkte jag att jag och olivia skulle gå ut och ha en trevlig kväll, typ dricka ett glas vin och snacka skit. men nej nej nej, frida ebba anna och emma kom dit, men så blev det lite strul med leggen men eftersom jag visste att emma har fyllt 18 så lyckades jag "prata in henne" (?)
så sen satt dom med oss, och det kom en massa mer folk. och sen började 40+arna bråka och skrika och grina. så då fick vi utökning av en blond kvinna i 40-50års åldern som hade "knullat samma gubbe i 8 år!" hur som hellst träffade jag och olivia sofie och hennes kompisar som va olivias klasskompisar. och sen viktor från jobbet, linus och richard. inte att glömma är att vi fick 2 gratis shots av bartendern, mycket trevligt! sen blev det memento, dumt gjort. slutade iaf med att vi åt på donken, och att olivia fick vara "ojski bojski kaptenski" och jag va "bom pidipidipidi bombombom på vägen mot stan, och vid halv tre åkte vi hem!

lägger upp en bild från östersund på olivia och mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0