ännu en vild helg..

igår begav jag mig ut till birsta för att handla de sista julklapparna. jag är en person som tycker att det känns befriande att skrika, säga fula ord och se ner på andras bilkörning eftersom det ändå aldrig är någon som hör. (jag är en mycket bra baksätetschafför med...) men igår hade det inte varit fel med en neonfärgad väst och megafon. fattar påriktigt inte vad folk håller på med, och man blir inte direkt lycklig när man kommer fram och inser att det inte finns en enda parkering. det hela slutade iaf med att jag parkerade borta vid kupolen, där en moppebil hade fått plats bättre än vad jag fick...

handlade iaf lite julklappar och en nyårs outfit, men mamma råkade bränna hål i den med hårtorken så nu är jag klälös igen! haha!
på kvällen skulle jag ha varit hos hanna klockan halv fem för middag, men pga kläproblem och andra vanliga lördag-kväll-problem kom jag dit vid åtta. 3 ½ timme sen känns rätt ok!

kvällen blev iaf kul, och vid tolv åkte vi in mot stan.
linnea körde, sofie åt macka och frida sjöng men jag, nä jag somnade...
så när vi väl hamnade på invito dog jag lite lätt och tog kvart över ett bussen hem!

idag pluggar jag inför provet på tisdag, 4 kapitel med en massa massa text och jag undrar lite smått för mig själv när kreativ inlärning med bilder försvann?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0