de tre vännerna och jerry

sitter och pratar lite med tobias i facebookchatten och får veta att det finns officiella smeknamn på oss i klassen. mitt namn har helt bytts ut bland klasskompisar och lärare till forsan, vilket inte direkt är någon nyhet. rebecca är mattsson, linnea är sankan. sofie är hådda och frida är såsing. men så säger tobias, "nya tag hos salle näst helg" och här sitter jag som ett stort frågetecken och undra vem sjutton salle är? nån kompis till kovland kanske? men så fattar jag, salle = hanna!
så nu är är smeknamns kretsen fulländad kan man väll nästa säga!

och för er som missat det så går numera charlie, nillsson och lövet + rasmus under namnet, de tre vännerna och jerry!


Kommentarer
Postat av: Ey

Nu tycker jag du är orättvis:O det där är ju inte hälften av klassen ens:O

2011-12-12 @ 00:04:36
Postat av: emelie

men alla har ju ett smeknamn, även om jag inte skrev med det.

2011-12-12 @ 17:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0