får utlopp för min energi

idag har det varit en så himla konstig dag, har liksom gått och väntat på att något ska hända, men inget händer... alla har bara varit trött och less och tyckt att jag pratar för mycket, vilket jag kanske i och för sig har gjort. (somnade tre i natt så jag har mina skäl till att vara lite snurrig)
men sen blev det inte bättre, fick nått sjukt infall och städade bort alla mina saker från mormors föråd. sen fortsatte jag här i lägenheten och nu kan man inte gå genom hallen för att det är så mycket saker som jag ska slänga. lite som extrema samlare när det är saker fulla golvet som är staplat på varandra, och så en smal gång i mitten! precis så ser det ut nu! mamma kommer få damp när hon kommer hem och ser att jag har gjort mig av med lite saker... men jag måste också få utlopp för... min energi jag med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0