fullt ös, medvetslös

hann med en massa idag med!

började dagen på hedbergska då vi gick igenom allt som vi ska ha på prov på tisdag.
sen bort till västermalm för naturkunskap och lunch.
sen hade vi vår redovisning om fetischer, som blev ganska rolig.
sen uf-mässa med tjejerna ur klassen, tyvärr skulle jag iväg till tandläkaren på engång så hann bara kolla en snabbis. hos tandläkaren slipade jag in min bitskena, tur man är singel nu kan man ju lugnt säga. minst sagt avtändande! sen möte på metropol med kåren och sen hem till mamma och packa. och nu är jag hos pappa, vi har ätit pizza och sen har han hjälpt mig med lite plugg.

har också lyckats dradig på mig lite ont i halsen. gick en sväng med viggo förut och det är ju så himla kallt... ska ta en varm dusch och försöka sova nu så blir det förhoppningsvis bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0