helgen

jorå, fredags middagen med damerna blev precis som man hade väntat sig, god mat och en massa skvaller.
men vi tio kände jag att det var dags att bege sig hemöver för att sova. men svängde förbi statoil och köpte ben & jerrys (som om jag inte vore mätt nog, men det är ju så gott!) vi hyrde (men fjärrkontrollen<3) tidernas sämsta film som fick de svart vita filmerna att kännas välgjorda. 2012: ice age - se den inte!

i lördags åkte jag pappa monica och klara upp till östersund. anka har fyllt 50, och så va det julmarknad på jamtili så slog väll två flugor i en smäll kan man säga. blev även en sväng förbi farmor och farfar, kul!
efter en trerätters så rullade vi hem ganska smärtfritt och plockade upp hanna på vägen, vi satt i soffan hela kvällen och pratade och pratade och pratde lite mer. prata är något både hon och jag är jäkligt bra på!

idag sov jag till ett vilket va himelskt skönt! sen åkte jag hem till mamma där julmat väntade.
ikväll har jag kikat på en skitspännade dokumentär om norska läkare som tvingades till koncentrationsläger för att lära sig om "rashygien" under hitlers tid. kan säkert vara bra att veta om man råkar hamna i heta stolen i postkodsmiljonären, annars tycker jag nog mest bara att det är intressant.. kompencerade iaf med att avsluta kvällen men lite pan am.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0