julklappar

julen blev precis så där bra som man vill att den ska bli, när man får det man önskar sig. egentligen är det ganska tragiskt att mycket av julfirandet hänger på julklappar och god mat. men nån dag ska jag också växa upp och sluta vara en bortskämd skitunge som hänger mig fast vid matriella ting, men inte i år!
firade först hemma hos mamma och vid tre åkte jag hem till pappa, blev en ganska liten jul med ca 9 stycken? men riktigt mysigt har det varit!

vad fick jag då i julklapp?
iphone 4s med högtalare till
en värmefilt
halsband
hårserum
vichy produkter
nagelförlängning
ny navelpiercing
pengar
3 olika påslakan
stickade strumpor och "vantar"
ljusstakar
pyjamas
converse
aloe vera produkter
elsas hemligheter
snö smycken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0