lucia

idag va det lucia på skolan, västermalms ivik'are ställde villigt upp och även i år fick vi ett luciatåg.
dumt att klaga, men det va ingen höjdare.. :/
uppe på metropol bjöds det sedan på lussebullar, julmust och filmklipp från förra årets julshow!

efter skolan ringde pappa och frågade om jag skulle med på birsta och köpa en gryta.
så så fick det bli, sökte land och rike runt efter den där grytan men nu ligger den väl inslagen.
en julklapp till sig själv från tomten påstår han.. det är ju inte konstigt att man är som man blev, med dom generna. och helt smärtfritt köpte han ett par snygga skor också, äntligen...

nu sitter jag och pluggar på mitt naturkunskapsprov som vi har på fredag, håller alla tummar jag har för att det ska gå bra!

farfar och farmor - vad önskar ni er i julklapp?
ringer i veckan och då vill jag ha en lång önskelista!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0