njuter


att ta emot spisen gick inte som planerat, dom kom kvart i åtta istället för åtta vilket ledde till att jag vaknade av att det lät som att någon skulle komma igenom dörren. öppnade i en t-shirt och trosor med världens morgonfrilla och som om inte det va illa nog va kille som stod där skit snygg...

men sen sov jag vidare, åkte ner till stan och träffade hanna en snabbis och så har jag bakat pepparkakor som blev väldigt väldigt goda!
nu väntar jag på att pappa vill åka hem från jobbet, sen ska mamma och jag äta lite middag och sen åker vi och tänder lite ljus hos mormor, sen överraskar vi kusinerna med julklappar (eftersom jag inte träffar dom i morgon) och sen åker vi till kyrkan.
myyys!

lyxade till det i morse med köttbullsmacka och en skagenmacka, mums!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0