nu jävlar är det looooov!

sista dagen i skolan bjöd på julshow och fika med klassen. vet inte riktigt vad man ska säga mer än att det känns så galet stört himla skönt med lov. som jag har längtat de senaste dagarna!
hann dock ta mig en tjuvtitt på nästa termins schema, vi straffas sista terminen för att vi har haft det så skönt förut tror jag! halv nio till fyra halv fem varje dag, blä!

men nu ska jag inte tänka på sånna dåligheter, i morgon ska jag ta emot en spis som kommer åtta noll noll, prick! mycket viktigt att jag är vaken då och framför allt att jag har hunnit fått på mig en bh under tröjan! sen tänkte jag sova lite till, när jag väl vaknar igen ska jag gå upp och äta en skagenröra macka som jag redan längtar efter, och sen ska jag ligga och äta ur aladinasken! sen åka till kusinerna, kyrkan och så har jag hört på ryktesväg att jag ska få öppna en julklapp i förväg, hihihi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0