stor varig äcklig blåsa på mitt öra från silverschampo..

pang säger det bara och så har man varit hemifrån i 14 timmar och är helt snurrig i huvudet.

försov mig lite smått idag, så kom in lagom på lektionen då vi skulle redovisa vår fjälltur, som vi senare fick bra kritik för.  åt världens jätte lunch, köttbullar, man får i sig huuur många som hellst. köttbullar<3 i alla fulla fall, sen hade jag hanna och emilia projektarbete. gjorde klart det allra sista, på fredag smäller det!

sen började vi med vår hälsopedagogiks uppgift som vi har haft 4 veckor på oss att göra, och som ska vara klar i morgon. framförhållning är inte vår starka sida, men det kommer bli skitbra! vi ska prata om fetischer och har gjort en minst sagt rolig film o ämnet.
sen middag från coffee house som vi åt tillsammans på skolan eftersom det var öppet hus på skolan fram till halv åtta. hade sedan tänkt gå på basket, men blev lite finslip på fetischerna tills i morgon hemma hos frida.

och som om inte detta vore nog så har jag tydligen haft en klump med silverschampo bakom ena örat i natt som har gjort att det har bränt hål på "öronvingen". skitont gör det. och så blev det en gigantisk vit varig blåsa som gick sönder. tur man hänger med ledarskap som snabbt spritade, torkade och fick det att kännas lite bättre. dock påstår dom att det vänder sig i deras magar när dom ser det... hallå? min mage då?


aja... nu är klockan elva och det är dags att bädda ner sig med lite till plugg.
i morgon väntar en nästa lika jävulsk dag igen, men det tar vi då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0