vilken satans helg

känsliga läsare varnas!

vilken satans helg!
fest på sofies partyvåning för att fira hanna kan man säga är som en helg då man tror att man minns det mest, men inte gör det. och det man faktiskt minns vill man glömma. vi snackar myndiga ungdommar som beter sig som ett gäng fjortisar, som kor ute på grönbete, som när katten ser råttan. ja ni fattar nog grejen.
vi började kvällen med tjejmiddag, sminkade oss och ja, myste på helt enkelt. men någonstans gick det snätt. antagligen när den outblandade 22% kalla glöggen kom förbi med ett gäng redlöst fulla grabbar som spydde ner hela stället. ungefär där gick det snätt!
sen halkade jag frida och rebecca ner mot krogen vilket nog är en av de roligast grejerna jag har varit med om, klackar, vin och is är ingen hit!

halv fyra va jag iaf hemma, och 12 timmar senare var jag typ på benen igen. aldrig mer!!
ikväll tog vi iaf en myskväll med chips, dipp och cola. och en massa skvaller såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0