1 februari tisdag

halloooo!

idag gick jag i skolan mellan halv nio och kvart i tolv, hade en lektion.
psykologi, jag älskar psykologi!
sen, kvart i tolv, invigde vi vårt nya styrelserum med pomac i champangglas, och så hade vi såklart möte.
riktigt mysigt!
sen körlektion, som jag va 5 minuter sen till eftersom bussarna inte går som jag vill,
men men, fram kom jag ju iaf!
sen hämtade jag ett nytt anställningsbevis på donken, ska jobba 48 timmar på 8 veckor istället för 32 som tidigare! sjukt kul! sen pluggade jag teori, väntade på hanna och sen tog vi en lång och go fika på stenstans bageri. otroligt gott, och BILLIGT!

snart ska jag och fredrik iväg och träna, tror jag iaf! känns som att jag har degat ihop.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0