15 februari - tisdag

jag blir så jävla less på skolan ibland.. eller näe, på mina lärare!
om jag har en lektion som slutar tio och nästa vänstas börja runt tolv så skulle jag ju uppskatta om den faktiskt gjorde det! runt två gick jag hem, då hade jag suttit på skolan i 4 timmar utan att göra ett skit!
okej om det händer en gång att läraren är borta, men efter hundrade gången som läraren är borta och vi inte får ngn information så blir jag vääääldigt väldigt less.

efter skolan gick jag charlie rasmus och hanna och fikade.
och när hanna gick till bussen blev det grabbsnack, spännande!
passade även på att köpa en ring från glitter!

snart ska jag iväg och träna och sen provsmakning på mcdonalds!
men först middag!

(passa på att köpa en boll på dragons ikväll, -jag är ju inte där!!)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ja undra vilka som fick burgarna nu när inte vi var där :D

2011-02-16 @ 11:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0