alla hjärtans dag

igår firade ju som sagt jag och mamma alla hjärtans dag lite snabbt och enkelt.
men idag va det min och fredriks tur!
vi va och åt på tandoori, riktigt mysigt! <3
öppnade lite presenter också, som vanligt blev man överöst med saker!
fick en super fin vas som jag kikat på, (älskar vaser)
sen fick jag en kudde som det står "jag älskar dig" på
och när jag trodde att vi va klara kom han med en jet set klocka!
man kan ju inte mer än vara jäääävligt nöjd, rena rama jul afton! <3
idag har jag varit på en massa olika möten,
bland annat om debatten jag och richarde ska vara med på den första mars
och och ett annat möte om föreläsningen vi i kåren ska hålla för västermalm den 22 februari.
har även hunnit övningsköra, det gick skit... är för jäkla dålig på att vända i korsningar!
fickparkera är busenkelt i  jämförelsen... -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0