debatt 1 mars

wiiihooo!
min lärare ringde precis och berättade att jag ska vara med på debatt den 1 mars.
det blir jag och richard (eftersom vi sitter med i elevkåren på västermalm) sundsvalls gymnasiums rektor, sca chefen vdn för svenskt näringsliv och massa annat coolt folk!

känns så hiiiiiimla roligt!

rolig grej:
när mamma kom hem för ett ta sen så berättade jag både om det här och att en kille från jobbet vid namn richard hade ringt och ville att jag skulle ta hans pass i morgon.
sen sitter jag och pratar med richard på facebook
mamma: vad gör du?
jag: jag pratar med richard om debatten
mamma: ska du ta med richard på debatten?
jag: ja, jag sa ju det?
mamma: vrf ska han följa med? ska mcdonalds också ha representanter?

hahahahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0